19 Şubat 2011 Cumartesi

Aşk tesadüfleri sever ! Nasıl buldum ?


Aşk tesadüfleri sever filminin vizyona girişinin 2.haftasında gidip izleme fırsatım oldu,geçtiğimiz hafta hastalıktan pek fazla kendime vakit ayıramamıştım.Dün akşam fırsatını buldum vee sevgiliyle soluğu sinemada aldık :) İtiraf ediyorum benim zorumla hatta zavallı sevgilinin başının etini yemelerim sonucu gittik bu filme sizin de bildiğiniz gibi erkekler aşk filmlerine koşa koşa gitmezler ,tabii gidenler vardır ama onlarda %1 mi binde 1 mi ? :))
Neyse uzatmayayım :) gelelim filme ;


Filme zaten çok büyük beklentilerle gitmiştim,gerek giden arkadaşlarım,gerekse twitterda yazılanlar filmin mükemmel olduğunu söylüyordu..
Film konusunda çok fazla ipucu vermeyeceğim klasik bir türk filmi tadında ... Filmin konusu bu kadar sıradanken ancak bu kadar sıradışı ve mükemmel bir film çıkabilir ortaya..
Belçim Bilgin tahminimden daha güzel bir oyunculuk sergilemiş,MEHMET GÜNSÜR zaten dile getirmeye gerek bile yok adam kusursuz :)) Şebnem Sönmez ,Altan Erkekli ve diğer oyuncuların ustalıklarıyla film şahane olmuş..Ayşe Arman ve Mehmet Turgut'un da ufak rolleri var ..



Ben filmde çok ağladım,dağıldım...
Filmden çıktığınızda AŞK ya AŞK diyorsunuz..
Dvd'si çıktığı gibi arşive eklenip tekrar tekrar izlenesi bir film..
Eğer siz hala izlemediyseniz bu haftasonu planlarınız arasında AŞK TESADÜFLERİ SEVER  mutlaka olsun..


Sonuç olarak benim puanım : 10 PUAN hatta daha da fazlası ..  :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea