14 Nisan 2011 Perşembe

Maybelline affinitone fondoten Nasıl buldum?

Merhabalar cicişler,bu post da sizlere maybelline affinitone fondoten hakkındaki görüşlerimi bildirmek istiyorum..


Normalde h.içleri çok fazla makyaj yapan biri değilim bir kalem,bir allık tamamım:)
Ama h.sonları veya akşam biryere gidilecekse abartmadan da olsa makyajımı yaparım.
Çok beyaz tenli olduğum için fondotende de koyu tonlar tercih etmiyorum ki maske gibi durmasın.
Tavsiye üzerine edindiğim bu ürünü 2kez kullandım henüz ve memnun kaldığımı söyleyebilirim çok ince bir formülü var tende ağırlık yapmıyor ve çok doğal duruyor ben 3 numarayı kullanıyorum üstüne allık takviyesiyle gerçekten çok cici duruyor..



30ml lik ürünün fiyatı da 14tl civarı olması gerekiyor..
Maybelline ürünlerini seviyorsanız bir deneyin derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea