6 Nisan 2011 Çarşamba

Doğal,süper ekonomik bir tonik

Tüm hemcinslerim bilirler makyaj yapmak güzel fakat makyajı temizlemesi tam bir eziyet..(!)
Göz temizleyicisi,yüz yıkama jeli,tonik,nemlendirme sürer gider :)
Eskiden pahalı toniklerden kullanırdım ve annem sürekli doğal gül suyuyla temizle şu cildini diye nasihat ederdi..
Annemin sözüne kulak verdim ve bu hafta çıktığım kozmetik alışverişinde OTACI 'nın GÜLLÜ SU 'yundan edindim..
Üstünde doğal gül suyu-ısparta güllerinden diye not düşülmüş ve fiyatı şaşırılacak kadar ekonomik !
2.75 gibi komik bir rakama aldım hemde küçük de değil 250 ml :)
Akşam eve gidip de makyajımı temizleyip sıra tonikleme işlemine geçince aldım doğal gül suyumu ,ilk kullanım olmasına rağmen çok iyi geldi !Cildimdeki kızarıklıkları giderdi ve kadife gibi yaptı cildimi..
Öğrendiğime göre akneleri kurutucu etkisi de varmış.

O pahalı toniklere bir alternatif istiyorsanız bir deneyin derim benden söylemesi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea