9 Aralık 2010 Perşembe

ugg botlar

eveet sizlere bugün ugg botlardan bahsedicem..eminim hepiniz bu botları biliyorsunuz :) bu botları çok sevenler ve nefret edenler olmak üzere 2kesim  var :)
ben çok sevenlerden ve rahat edenlerdenim 2senedir giyiyorum,ayaklarımın çok üşüdüğünü daha önce söylemiştim bu yüzden bunlar tam benlik..içi yumuşacık kuzuyünü tabanı da dahil!karsuyunu bile geçirmiyor ayaklar kupkuru kalıyor.ayrıca kar lekesi yapmadığını da altını çizerek söylüyorum bu süet botlarda çok önemli bir sorun. ilk başta kaba göründüğü doğru ama rahatlığıyla sizi öyle bir etkiliyor ki gözünüze hiç de kaba gelmemeye başlıyor.kotla,eşorfmanla,taytla,etekle,kısacası her kombinle güzel durduğunu düşünüyorum.
ve bacakları çok güzel gösterdiği bir gerçek :)
işte sizlere tercihi ugg olan ünlülerden birkaç fotoğraf :






vee son olarak kendi ugg larım geçen seneden bir resim :)
 siz ugg lar hakkında ne düşünüyorsunuz?

4 yorum:

  1. Bu botların rahat olduğu ve sıcak tuttuğu doğru ama Türkiye´de giyilen ve satılan modeller uggların en iğrenç ve sıradan modelleri..bari o kadar para veriyorsunuz biraz zevkkli olun ve ayı pençesi gibi ayaklarla gezmeyin:)
    her ugg çirkin olmak zorunda değil:
    http://www.amazon.com/UGG-Australia-Womens-Kensington-Footwear/dp/B0026FBJF2/ref=sr_1_43?ie=UTF8&qid=1295179731&sr=8-43

    YanıtlaSil
  2. ayı pençesi halini ben gene de seviyorum :))
    bilgi için teşekkürler arkadaşlar bu link inceleyin güzel modeller var gerçekten ..

    YanıtlaSil
  3. bence gayet tatlı bol görünümlü şeyler hoşuma gidiyor ve çok kısa bir boyunuz yoksa herkesede yakışıyor ayrıca artık Türkiye'de de güzel modelleri geldi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum :) Ayrıca ayakları soğuk kış gününde fırın gibi yapması da en büyük artısı.

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea