31 Aralık 2010 Cuma

♥♥♥♥-2010 ...... hoşgeldin 2011 ♥♥♥♥ hep güzel şeyler getir olur mu ? ♥♥♥♥

Eveet 2010 bitiyor..Koskoca bir 365günü daha geride bırakıyoruz.Heryıl olduğu gibi bu yıl da ''aa ne çabuk geçti hiçbirşey anlamadım daha dün 2010a girmiştik'' diyoruz birbirimize..Milenyum milenyum diye yırtındığımız günleri hatırladım biran için 10senesini harcadık bile..Ömürden eksilen koskoca bir 10 yıl!..
Yılbaşı benim için nedense küçüklüğümden beri kar demektir :) Kar yağdığında yılbaşı yılbaşı oluyor :) Öbür türlü hepbirşeyler eksik kalıyor gibi geliyor :)
Bu sene yeni yıla sevgilim, sevdiğim arkadaşlarımla birlikte Uludağ'da giricem kısmetse..Umarım herşey çok güzel olur... Umarım Sizde en mutlu ,en huzurlu olduğunuz yerde yeni yıla girersiniz ve bütün bir yıl öyle geçer .
2010 genel olarak kötü bir yıl değildi benim için çok şükür verimli geçti ..
Ülkemiz için de aynı şeyler olabilseydi keşke :(
2011 hepimize başta sağlık ,mutluluk ,huzur, para,başarı,bol gülücük getirsin..
Allah Kalbiyle dili ayrı konuşan insanlardan bizi korusun..

HEPİNİZE MUTLU BİR YIL DİLİYORUM...
Mutlu yıllaaaarrrrrrr =))) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea