7 Aralık 2010 Salı

göz makyajı temizleme

merhabalar :) göz makyajında özellikle rimeli bolca kullanmayı çok seviyorum gözleri çok güzel ortaya çıkarıyor anlam katıyor amaaa onu çıkarmaksa tam bir eziyet.. en azından kullandığım yanlış temizleyici yüzünden benim için öyleymiş.çıkarırken gözlerim sürekli yanıyor temizleme işinden sonra da gözlerim kıpkırmızı oluyordu.ne mi kullanıyordum?
avon göz makyajı temizleyicisi.eminim kullanınız vardır.formülünün çok yağlı olmasından kaynaklanıyormuş.
Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine maybelline göz makyajı temizleyicisinden aldım.üzerine de hassas gözler için uygundur diye not düşülmüş zaten.kullandım ve inanılmaz memnun kaldım.gözlerimde yanma,kızarma olmadı ayrıca çok rahat bir şekilde kirpiklerim temizlendi..siz de temizleyicinizden memnun değilseniz  ve benim gibi hassas gözlere sahipseniz maybelline 'inkini bir deneyin derim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea