14 Şubat 2012 Salı

Sadece 'Senin' için ♥

Dün sizlere sevgililer günü kutlamayı sevmediğimden bahsetmiştim.
Ama bu demek değil ki sevgililer gününde sevgilime yazı yazamam.. :)
Benim minik sevgililer günü hediyem de bu yazı olsun :)
Çoook uzun zamandır hayatımda olup,arada küsüşmenin tadını kaçırdığımız zamanlar olsa da,birbirimizden hiç vazgeçmedik,koparılmaya çalışsak da kopmadık belki de kop(a)madık!
İyi günde ,kötü günde derler ya aynen öyle işte birbirimizi hem iyi hem kötü gününde yalnız bırakmadık ,hep tuttuk ellerimizi..İşte bu yüzdendir belki de Sevginin Aşkı sağlamlaştırması.
Hani kendinizi yanında çok rahat hissedersiniz,hiç kasmassınız,herşey olduğu gibidir ya işte öyle :)
Ben zor biriyimdir gerçekten!Bazen ben bile kendimden bıkarım,tahammül sınırlarını bazen zorlarım.:)
Bir sonraki sevgililer gününde evli olucaz,ama değişen birşey olmayacak,sen yine benim sevgilim olacaksın.
Seni çok seviyorum.♥♥♥
Varlığın için teşekkürler.♥

*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea