24 Şubat 2012 Cuma

24 Şubat - Vizyon Filmleri

Helloooo!
Bu hafta epey hızlı geçti ,pek birşey anlamadım doğrusu.Hafta sona ermeye hazırlanırken ben de sizlere vizyon filmlerinden bahsedeyim her zamanki gibi..
*
Bu hafta beyazperde alışılmışın dışında 1 yeni film ve daha önce vizyonda olup,kaçıranlar ve yeniden izlemek isteyenler için tekrar konuk olan bir filmle haftayı kapatıyor.
Gelelim filmlerimize;
  • Senden Bana Kalan (The Descendants)
Toprak sahibi zengin bir baba olan Matt King (George Clooney), eşinin trajik bir bot kazası geçirmesinden sonra,  geride kalan iki kızı ile ilişkisinin hiç de hayal ettiği gibi olmadığını farkeder.
Matt, kızları ile olan ilişkisini düzeltmeye kararlıdır fakat gittikçe kötüye giden akıl sağlığı onun için hayatı oldukça zorlaştıracaktır.


  • Hugo
Brain Selznick'in sihir temalı çocuk romanından uyarlanan olan film, Paris tren istasyonunun duvarları arasında yaşayan ve saatlerden sorumlu olan kimsesiz bir çocuğun,bir gün saati tamir etmeye teşebbüs etmesiyle yaşadığı gizemli macerayı konu ediyor.




***************************
Hugo filmini vizyona ilk girdiğinde izlememiştim,şimdi de çok merak ettiğim filmlerden değil ama George Clooney'in başrol oynadığı haftanın yenisi olan 'Senden Bana Kalan' izlemeye değer gibi gözüküyor.
Ne dersiniz?


*
İyi h.sonları..


Kaynak:sinemalar.com



4 yorum:

  1. hugo filmini pek tavsiye etmiyorum uzun metrajlı ama çok sıkıcı sadece görselleri biraz güzel olan ama tamamen illumunati simgeleriyle özdeşleşen bir film ve izlemek zaman kaybıydı sonunu getirmek için izledim belki birşey olur diye ama cıks sonuda bişeye benzemiyordu yani izlemek sadece zaman kaybıydı benim için... diğer filmi izlemediğim için herhangi bir yorumda bulunamıcam :) sağol canım paylaşım için...

    YanıtlaSil
  2. cnm yorumun için ben teşekkür ederim :)
    Ne kadar güzel bilgi vermişsin film hakkında,benim de ilgimi çekmedi hugo filmi ,'senden bana kalan' ı da sinemada izler miyim bilinmez.
    Bugün fetih 1453nasıl buldum postu geliyor benden söylemesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az önce okudum fetih 1453 canım meraklanalım diye kısa tutmuşsun detay zaten fragmanda var konusunuda zaten biliyoruz... hugo o kadar oscar ödül almasına rağmen iğrenç yani... izlemeye değmez kesinlikle.. ben bu hafta siyahlı kadınmı ne var ya hani harry poter da oynayan çocuk oynuyor onu izlicem inş. :) izleyim bende tavsiyelerimde bulunurum vizyon filmlerinde...

      Sil
  3. duymamıştım cnm o filmi,izler izlemez yorumunu bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea