1 Şubat 2012 Çarşamba

Vahşi Zarafet (Savage Grace) - {Nasıl Buldum?}

Herkese merhaba !
Sibirya soğuklarıyla boğuşurken ben sizlere Ne izledim kapsamında bir sürü hazırlık yaptım.Ne cici değil mi ? :)

*
Son postta her zaman iyi seçimler yapmadığımdan bahsetmiştim sizlere, benim de baltayı taşa vurduğum zamanlar oluyor elbet :)
İşte o filmlerden biri :

Vahşi Zarafet
Julianne Moore 'un oyunculuğunu pek severim,evde bu dvd epey zamandır izlenilmeyi bekliyordu, arkadaşım *M ile gelenekselleştirdiğimiz film günlerinden birinde -e hadi izleyelim dedik ve öylelikle izlendi :)
Filmin konusuna gelince;
Aynı adlı ödüllü romandan uyarlama olan “Vahşi Zarafet”te, Bakelite plastik firmasının veliahtı Brooks Baekeland ile evli olan Barbara Daly (Julianne Moore)nin hikayesi anlatılmakta.
Kızıl saçlı, alımlı ve karizmatikbu kadın, kocasının şaşaalı ve asil hayatına hiçbir zaman tam olarak uyum sağlayamamıştır.
Aralarındaki bu dengesizliğe bir de çocuk sahibi olmaları eklenince ilişkileri iyiden iyiye sarsılır.

Oğulları Tony (Eddie Redmaine), babasının gözüne girmeyi hiçbir zaman başaramamıştır. Babasıyla arasındaki aşılmaz mesafe, Tony’yi gittikçe annesine yaklaştırır.

 Bu yakınlaşma aynı zamanda bir trajedinin de doğuşu olacaktır.
Bu aile trajedisinin yanı sıra Baekeland’ların “parıldayan” yaşamları ardındaki toplumsal farklara da şahit oluyoruz. 


*
Zaman zaman midemin bulandığı film bana göre çok gereksiz,vakit kaybı,tam bir fiyaskoydu ..
Gene de merak edenleriniz varsa benim film için puanım ;
3
(onun sebebi de filmin bir parçasında Paris sahnelerinin olması :) )



*
Sevgilerimle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea