6 Şubat 2012 Pazartesi

Paranormal Activity 2 - {Nasıl Buldum?}

Merhabalar :)
Bahar gibi bir pazar gününün ardından enerji depoladıktan sonra Pazartesiye başladık sendrom mendrom hak getire çok iyiyim :)
 *
Gerilim-Korku filmlerini çok seviyorum ama konu 3.boyut olduğunda biraz tırsaki oluyorum ,malum şakaya gelir şeyler değil bunlar!

Paranormal Activity serisi de benim için bu tip filmlerdendi,1.yi izlediğimde etkilenmiştim kabul :)
 2.yi de arkadaşım M* ile birlikte daha yeni izlemeye fırsat bulduk.

İlk filmde hatırlarsanız sevgililerin evdeki ''bilinmeyen''le uğraşmalarını konu edinen filmin 2.sinde de hedef ;
sevimli mi sevimli minik bebek 'Hunter' oluyor.

Filmin sonuna doğru anlıyorsunuz ki ;aslında serinin ilk filmi 2.filmin devamı niteliğinde.
Konu genel olarak aynı,evdeki açıklanamayan olayların kameraların gözünden anlatımı..


*
İlk filmi sevenlerin bu filmi de seveceklerini düşünüyorum.
Bu film için benim puanım;
8
*
Sevgilerimle.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea