20 Şubat 2012 Pazartesi

Sofi Oksanen*Araf - {En Son Ne Okudum?}

Aliiede Truu, bahçesinde yaralı bir kız bulur. Kızla ilgili şüpheleri olsa da bunları görmezden gelir ve onu evine alır.
Zara kendisini seks köleliğine zorlayan kişilerden kaçan genç bir kızdır, ama yanında taşıdığı gizemli bir fotoğraf onun Aliiede'nin evine tesadüfen sığınmadığını göstermektedir. İkisi de hayatta kalmak için büyük savaşlar vermiş olan bu kadınlar, kendilerini şüphe ve itiraflardan örülü karmaşık bir denklemin içinde bulurlar. Onları birleştirense, kıskançlık, şehvet ve acı dolu bir aile dramıdır.
Sofi Oksanen'in bütün dünyada büyük bir başarı elde eden, ödüllü romanı Araf, utanç dolu hayatları ve onları birbirine bağlayan karanlık ve gizemli bir geçmişleri olan iki kadının merak uyandıran, nefes kesen dramatik öyküsü…

*
Bu kitap ne kadar uzun zamandır elimde,bir türlü bitiremedim.
Hep birşey çıktı,ya fırsat olmadı yada öyle yorgundum ki kitabı elime aldığımda birkaç sf.dan sonra hop uyuyuveriyordum.
Çok okumak isteyip de böyle elimde günlerce bazen aylarca sürüklenen kitaplara ben talihsiz kitaplar diyorum :)
Araf da onlardan biri oldu.

*
Çok merak ettiğim bir kitap olduğundan sizlere burada bahsetmiştim.
Günler geçti 3sf 5sf derken ben nihayet kitabı bitirdim ve sizlere yazıyorum. :) (nihayet:p)
*
Kitap arka kapak notundan da anlayacağınız gibi oldukça dramatik,özellikle bayanları daha fazla etkilediğini düşünüyorum bu tarz hikayelerin.
Ama sonuç olarak ben Sofi Oksanen'in Araf'ını beğendim.Eğer okuma imkanınız varsa mutlaka okuyun derim..
(Tabii benim gibi sürükleye sürükleye değil de bir çırpıda okursanız kopukluk olmadan daha güzel olur diye düşünüyorum .:) )

Sevgilerimle..

Minik not:Şuan elimde Debbie Macomber 'in Küçük Mucizeler Dükkanı var..Araf'ın başına gelenin bu kitabın da başına gelmemesi dileğiyle :)




2 yorum:

  1. Nedense bu kitabı ben beğenmemiştim.Sıkıcı elmişti bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sürüklene sürüklene okuduğum kitaplardan biriydi bu.Bir solukta okuyabilseydim daha tat alırdım diye düşünüyorum.
      Sevgiler

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea