13 Şubat 2012 Pazartesi

Bursa Hayal Kahvesi'nde 'Sevgililer Günü' ♥

Merhabalar,
Yeni bir haftaya başladık,Şubat ayını da yarılıyoruz derken,bildiğiniz gibi yarın özel bir gün 'SEVGİLİLER GÜNÜ' ♥ 
Ben Sevgililer Günü olayından pek hoşnut değilim ,bana saçma geliyor ,o gün dışarı çıkıldığında herkes mutluluktan sarhoş şekilde dolaşıyor,ellerde çiçekler falan ı-ıh bana göre değil :)
Sevgilinle küçücük bir an bile özel olduğunun kanıtı değil mi ?Ama illa kutlanacaksa Onun yerine sevgililer gününden önceki h.sonu özel bir yemek bence daha mükemmel olur ,tabii ki herkesin görüşü kendine:)
*
Eğer siz benim gibi düşünenlerden değilseniz,yani sevgililer günü kutlamak istiyorum ama nereye giderim,ne yaparım diyorsanız işte bu etkinlik postu Bursa'da yaşayanların işini görebilir . :)


Girişlerin ücretsiz olduğu 'Sevgililer Günü' partisinin programı hakkında detaylı bilgiyi fotoğraftaki irtibat numarasını arayarak öğrenebilirsiniz.

*
Gideceklere iyi eğlenceler,herkese aşk dolu anlar dilerim.
 ♥ ♥ ♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea