2 Şubat 2012 Perşembe

{Düğün Dosyası} Taç - Clarie Pike Takımı

Merhabalar :)
Düğün Dosyası'nda ev tekstili yazmayalı uzun zaman olmuş ,bu yüzden ev tekstilinden gidelim istedim.,

*
Pembe rengi gerçekten çok seviyorum,cıvıl cıvıl desenleri sevdiğimi de daha önce belirtmiştim.
İşte bu yüzden pike seçimlerimden biri de bu pembe kelebeklerle bezeli şirin mi şirin pike oldu .

Ürün ;
  • 200 x 230 pike
  • 160 x 200 Fitted Çarşaf
  • 50 x 70 ( 2 adet ) Yastık Kılıfı'ndan oluşuyor.
*
Ürünün Güncel Fiyatı : 85.00 tl
Online katalog için buraya :)

*
Devam edecek . .

2 yorum:

  1. sevgili mavigülücük,
    ben de bayılırım pembeye! çok güzelmiş bu takım. ah evlensem de bçyle güzel şeyler alsam ben de keşke;)
    napiim ben de ablamlara alayım bari:D

    YanıtlaSil
  2. ezgicim ,
    beğendiğine sevindim :) herşey olur zamanla hayırlısıyla daha güzelleri senin olur umarım,
    ne güzel bir fikir ablanlar eminim çok memnun olurlar :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea