4 Ocak 2011 Salı

SIKI DURUN Eyvah Eyvah 2 GELİYOOOOORRRRR bea :)



Eyvah eyvah 2 -filminin gösterime girmesine çok az bir zaman kaldı .Sadece 3gün :) Eyvah eyvah 'i izleyip de beğenmedim ben! diyenine rastlamadım . ATA DEMİRER başlı başına bir komedi zaten :) birde DEMET AKBAĞ ve diğer oyuncuların ustalığıyla birleşince ortaya şahane bir film çıkmasın da ne çıksın ?
Fragmanı çok etkileyici gelmedi bana ama gene de beklentim çok büyük bu filmden umarım hüsrana uğramayız..
Filmi izledikten sonra sizlerle görüşümü paylaşıcam.
Ama önce sizler de  ''EYVAH EYVAH 2 '' filminin fragmanı ve birkaç fotoğrafa gözatmak istersiniz belki  diye düşündüm  :)


Eyyvah Eyvah 2 - Fragman
Yükleyen BoxOfficeTurkiye. - TV dizilerini ve programlarını online izleyin.





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea