10 Ocak 2011 Pazartesi

♥♥ECE &MERT♥♥ (15.06.2010)

Sizlere geçtiğimiz yaz birçok arkadaşımı evlendirdiğimden söz etmiştim .. Onlardan 2tanesi benim için çook başka bende onların bu güzel günlerini buraya taşımaya karar verdim ..
Resimleri düzenlerken o anları tekrar yaşadım çok çok güzeldi artık darısı başına cansuuu dediğinizi duyar gibiyim tamam tamam parayla değil sırayla inş bana da sıra gelicek çok yakında :p
Fotoğrafları ayırmak zorunda kaldım yoksa sayfam alıcak gibi değil :)
Ece'min düğününü 3postda yayınlamaya karar verdim umarım sıkılmazsınız :)
  • Gecenin başından çok eğlenceli geçeceği belliydi :)

  • Gecenin sonunda bu fotoğrafa bakıp evi yakmadığımıza şükrediyorum :)

  • 5kız bi mısır patlatmayı beceremedik yuh bize! :p

  • Sinemim şeker kamışım o gece harika seçimleriyle hepimizi coşturdu

  • Gece yarısının hemen ardından bizde kayış kopmuştu :)

  • Şeker kamışım o gece bize katlandığı için kendisini örnek dost ve sabır küpü ilan ettik hepimiz :)
  • Vee gecenin son fotoğrafı pardon sabahın ilk fotoğrafı mı demeliydim ?
GÜLÜMSEYİN KIZLAAAARRR :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea