7 Ocak 2011 Cuma

''Eyvah Eyvah 2 '' nasıl buldum ?

Eveett Eyvah Eyvah 2 dün vizyona girdi ve ben dün akşam hoop sinemadaydım :)
Çok merak ettiğimi ,sabırsızlıkla beklediğimi söylemiştim kaçırır mıyım ?
İş yerinden arkadaşım anca pazar günü gecesine bilet bulabildiğini söylediğinde canım sıkılmıştı  :/ amaaa benim canım sevgilim gündüzden bileti almıış çok sevindim :))
Akşam arkadaşlarla buluştuğumuzda filme gireceğimizden hala haberim yoktu bileti görünce anladım ve zıp zıp zıpladım <şımarınca sık yaptığım bir harekettir :) >
Filmimiz 21:30da başlıcaktı 21:00itibariyle nasıl bir kalabalık anlatamam gittiğimiz avm nin 4salonunda birden gösterimdeydi film ve çok kalabalıktı..Epey büyük bir salon olmasına rağmen hiç boş yer yoktu hatta merdivenlere seyyar koltuklardan koyulmuştu ille de izlerim diyenler için :)
Yerimiz en arka köşeydi pek sevmem köşeleri ama moralimi hiç bozmadım ..
Derkeeennnn film başladı... :)
İlk sahnesinden itibaren kahkalarla güldüğüm başka bir film daha hatırlamıyorum  ben ilkinden fazlaca beğendim..
Oyunculuk mükemmel ,Geyikli beldesi muhteşem,espriler süper,ATA DEMİRER mimikleri ,hareketleri hepsinden güzel..
Film hakkında fazla ipucu yok ama ben 10 üzerinden 15 verdim bu filme mutlaka en kısa zamanda gidip izleyin..
Bu buzz gibi havada kahkahalarla dolu sıcacık 2saat geçirmek istiyorsanız adresiniz en yakın sinema olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea