10 Ocak 2011 Pazartesi

♥♥Ece&Mert♥♥ DÜĞÜNE HAZIRLIK VEE MUTLU SON

Bundan önceki postlarda size arkadaşım ECE ve MERT'in -bekarlığa veda partisi -kına ve tavuk almasını fotoğraflarla kısa kısa paylaştım..
Bu postumda kuaför hazırlığı ve düğünden birkaç fotoğrafla -Ece&Mert- in dosyasına son veriyorum :)

  • Çok zor beğenen biriyim maalesef kuaförü çileden çıkartıcaktım az daha neyse sonucu beğendim :)



  • Bu işlerin bu kadar zor olduğunu ilk kez anladım ve bu kadar yakından yaşadım:(

  • Neyse eniştemiz geldi de kızımızın yüzü güldü :)

  • Canım benim KIYMETLİM!

  • Veeeee gecenin son fotoğrafları onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetineee :) ♥♥♥♥♥♥♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea