25 Ocak 2011 Salı

Kadınlar bazı şeyleri kaybetmeyi sever :)


Bugün diyetde 9.günüm 1kg vermişim yuppiii :) Gayet iyi gidiyor..Az ama sık yiyorum..
Normalde bitki çayı pek sevmem zaten normal çaya da çalışırken alıştım :)
Diyet sırasında da yeşil çay önerdiler fakat ben yeşil çay içemiyorum :(
İşte bu düşünceler içindeyken bir arkadaşım DOĞADAN FORM  KAYISI ÇAYI-nı önerdi..
Dün marketten aldım ve akşam denedim daha paketi suyla buluşturur buluşturmaz o nefis kayısı kokusu yayılmaya başlıyor.İçimi çok rahat tadı güzel bayıldım bayıldım.  :)
Günde 2fincana kadar tüketilmesi tavsiye ediliyor çünkü bağırsakları fazlaca çalıştırmakta benden söylemesi. :)



DOĞADAN FORM ürünlerinin ;
  • KLASİK
  • KAYISILI
ve
  • LİMONLU
çeşitleri mevcut.
Doğadan'ın diğer ürünlerini incelemek için buraya  tık tık 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea