7 Haziran 2011 Salı

Koşturma..



Ayın 20sinden beri sizlere yazamamışım özellikle nisan ayından beri günlerim öyle yoğun geçiyor ki ,bilenleriniz bilir bu cumartesi nişanım var..
Uzatmalı sevgilimle sonunda bir yola girdik Allah sonumuzu hayır etsin,utandırmasın :) AMİN :)
Şu son günlerde kendime ait 1saatim bile yok ya bedenim meşgul ya kafam...
Çarşı,bohça,tül,kıyafet,prova,salon,müzikler,davetiye,organizasyon,arkadaş toplantıları,yüzük,yastık aman allahım daha neler neler bu işlerin bu kadar zor olduğunu bilseydim girer miydim hiç ? Şaka şaka :)
Benim için dua edin ,herşey çok güzel olur inşallah...
Öpüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea