8 Eylül 2012 Cumartesi

Ve . . PERDE

 

Ne kadar oldu sizlere yazmayalı 2 hafta ?  3 hafta?
 İnanın hatırlamıyorum.
Şu son 1,5 - 2aydır öyle koşturma içerisindeyim ki kendimi unuttum!

Ev bulundu,o hızla geri kalan eksikler toparlandı diye sevindik ama asıl iş ondan sonra başlıyormuş,ev yerleşmesi çoooookkk zormuş.Anne eviyle oturacağın evin arasında da epey mesafe olunca durum daha da zormuş.Bu aşamada ben epey şanslıydım mükemmel bir görümceye sahip olduğum için bana çok bir şey kalmadı ona rağmen bittim..
Sabah 7de kalk işe gel çalış,arada izin al işleri hallet,tekrar çalış ,çıkışta eşya götür..Son günlerim böyle geçti.
Günler geçti ve sonunda beklenen gün geldi çattı bugün son iş günüm çok şükür izne ayrılıyorum. :)
2hafta buralarda  yokum :)
Döndüğümde kaldığımız yerden devam edeceğimizi umuyorum.

*
Bana şans dileyin  ^.^*

Öpücükler .. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea