29 Ağustos 2011 Pazartesi

Tatile çıkıyoruuuuum!

Eveett sonunda beklenen an geldi.
Koca bir yıl boyunca çalıştım,yoruldum,nişan hazırlıkları ,nişan koşturması,stresi,ay sonları,sıcaklar derken öyle yoruldum ki..
Ara ara çıldıracak noktaya geldiğimde sizlere yazıp biraz rahatlamıştım.
Aslında çok da nankör olmayayım ara sıra minik h.sonu kaçamakları yapmıştım ama şöyle uzuuun bir tatilin yerini tutar mı?
Tabii ki tutmaz :)
*
Bayram geldi çattı ramazanı çok şükür kolay atlattık :)
Bayram tatili 9gün oldu ama bize değil biz cuma günü işimizin başındayız ..
Ben yıllık iznimden bir parça aldım bayrama ekledim,çarptım böldüm veee 12eylüle kadar yokuuuuumm:)
Bu gece kalabalık grubumuzla rotayı bodrum'a çeviriyoruz :)
*
Sizlere bu arada yazamayabilirim çünkü pc bir yana telefon bile görmek istemiyor gözüm o derece bunaldım.
Sadece deniz,güneş,kum,müzik,huzur,kuş sesleri,arkadaşlar ve tabi birde sevgili :)
*
Umarım çok güzel bir tatil olur ve beklediğimize değer :)

**
Hepinize iyi tatiller mutlu bayramlar diliyorum döndüğümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın
:-*
Öpüyoruum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea