17 Ekim 2011 Pazartesi

Babamın Penguenleri (Mr.Popper's Penguins) - {Nasıl Buldum?}

Dizi sezonu açıldı fakat bu sene kendimi dizilere kaptırmamaya kararlıyım sadece 1 dizim var :)onun harici  akşamlarımı kitap okuyarak,müzik dinleyerek yada film izleyerek geçiriyorum çok da mutluyum. :)
Geçtiğimiz hafta abur cubur stoklayıp film izlemeyi planlamıştım ne izlesem diye düşünüyordum internette gezinirken Babamın Penguenleri'ne denk geldim.
Penguenlere bayılan biri olarak çoook güzel bir seçim yaptığımı başından biliyordum.:)
Gelelim filme;
Filmde eve gelen bir kargodan çıkan donmuş penguenin canlanmasıyla olaylar başlıyor,

Penguenden kurtulmak isteyen Tom Popper aslında penguenlerin 6tane olduğunu farkedince çılgına dönüyor onları kapı dışarı ediyor,

Ama hesaba katmadığı birşey vardır;
Duygusal Penguenler bir kere ona bağlanmışlar ve onun peşini bırakmayacaklardır,

Sonraları Tom Popper da penguenlere alışır ve onlar için kendi yaşamından büyük ölçüde fedakarlık eder,

Aralarında mükemmel bir bağ oluşur,birlikte danslar ederler ,oyunlar oynarlar,


Bu mükemmel filmi izleyen herkesin penguenlere bayılacağına garanti veriyorum :)
Benim puanım;

10 PUAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea