17 Ekim 2011 Pazartesi

Nefes Almaya İhtiyacım Var

Evet..!
Bu aralar sadece nefes almaya ihtiyacım var,biraz herşeyi boşvermek,hiçbirşey düşünmemek tek istediğim..

Mesela sadece boş boş deniz kenarında oturmak,
yada saatlerce uyumak..

Mp3 falan da istemiyorum ,kendimi dinlemek hiç istemiyorum.
Herşey yolunda gibi gözükse de kendi içinde herşey öyle karmaşık ki!
Bunu çözememekten korkuyorum yada çözülürse eğer ortaya çıkacak şeyden daha fazla korkuyorum.

Neden böyle?Hiçbirşeyden tat alamayacak hale ne zaman geldim?
Al işte!Hala kendime soruyorum,sorguluyorum!
Ama cevaplarını bulamıyorum ,kafamın içi sürekli konuşup duran gereksiz karakterlerle dolu hepsi çıkıp gitse ya beynimden ?!
Beni bi kendimle bıraksalar,yada o kendi aralarındaki mesele neyse onu halledip sadece çözümü sessizce kulağıma fısıldasalar..
Çok mu zor?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea