31 Ekim 2011 Pazartesi

Don PIPER*Cennette 90 Dakika - {En Son Ne Okudum?}

“Olağanüstü bir hikaye. Bu kitap, Piper'ın ölen akrabalarıyla cennette kısa bir süre buluşmasını anlatıyor. Elinizden bırakamadan bir çırpıda okuyacaksınız.”
–Publishers Weekly “Bu kitabı bir arkadaşım gece yarısına doğru verdi. Sabahın ikisi-üçü olmuştu ve ben hâlâ okuyordum; kalbim heyecandan küt küt atıyordu ve ensemdeki tüyler diken diken olmuştu. Perspektifinizi aydınlatan; güven, açıklık ve sıcaklık hissi veren muhteşem ve ilham verici bir hikâye...”
Donald Miller, Yazar, Blue Like Jazz “Don Piper’ın cennetteki doksan dakikası hayatını ve bakış açısını değiştirdi. Onun kitabını okumak, Tanrı’nın sizi en korkunç durumlardan dahi kurtaracağına güven duymanızı sağlayacak. Onun umuda dair tanıklığının hikayesi sizin de yaşama bakış açınızı değiştirecek.”
Michael Carter, CBN
*
Gerçek bir hayat öyküsü olan bu kitap öyle bir çırpıda okunan kitaplardan değil,biraz ağır aksak ilerliyor.
Zaman zaman da sıkılıyorsunuz ama kesinlikle sonunun getirilmesi gereken bir kitap.
Geçirdiği bir trafik kazası sonucu yaşamını yitiren Don PIPER ,bir papazın duaları sonucu yaşama dönüyor ve cennette geçirdiği 90dakikanın kendisine kattıklarıyla ve dualarla çok zor bir tedavi sürecinin sonunda sağlığına kavuşuyor.
Azim dolu bu hayat hikayesi içinizi parça parça ediyor ve okurken halinize şükrediyorsunuz.
Ölmekten korkanların, ölümsüzlüğün olup olmadığını merak edenlerin mutlaka okuması gereken bir kitap.
 
*
 
 
*İpek ONGUN - Bir genç kızın gizli defteri - serisiyle büyüdüm her kitabı 10dan fazla okumuşluğum  vardır. :)
Serinin son kitabı olan 10.kitabı henüz okuma fırsatım olmamıştı ki bugün d&r dan sipariş verdim,elime geçer geçmez başlayacağım ve çok değil 1yada 2gün sonra bitmiş olur eminim.
Sabırsızlıkla bekliyorum .. :)
 



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea