1 Mart 2011 Salı

BLOGUMA DOKUNMA!!!!!!!!!!

Blog sayfamı açalı çok uzun bir zaman olmadı daha çiçeğim burnumda yani :) Ama çok çabuk alıştım bu sıcak ortama ve çok sevdim..
Elimden geldiğince kendimi ifade etmeye,paylaşımda bulunmaya çalıştım ..Paylaştıkça yeni şeyler üretesim geliyordu..
Dün akşam arkadaşım blogların kapatılacağını söyledi ..Şok oldum,inanamadım,inanmak istemedim..
Hangi zihniyet böyle birşeyi yapar ki?
Neden ?
İnsanların kendilerini ifade etmelerinde ne gibi bir kötülük olabilir?
Bloglardan para kazananlar ne olacak?
Aklımda bu sorular uçuşup duruyor..
Yapılabilecek ne var ?


Çok şey!!

 facebook'dan gruba katılarak ,
twitter'dan follow'layarak,
digiturk-bize ulaşın'dan şikayetinizi bildirerek
 ve
 twitter'dan #blogumadokunma tweet'iyle konunun trend topic olmasını sağlayarak sesimizi duyurabiliriz..

SESSİZ KALMAYALIM.... (!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea