14 Mart 2011 Pazartesi

Kolpaçino:BOMBA! Nasıl Buldum?

Oldukça yoğun bir haftasonu geçirdim..
Havanın da güzel olmasını fırsat bilip hiç evde durmadım:)
Bu güzel havada planlarım arasında sinema,hele de kolpaçino:bomba filmine gitmek hiiiççç ama hiiiççç yoktu ama sevgili istemiş bir kere kıyamadım:)
O benim istediğim tüm korku filmlerine of demeden gelmişti bunca yıldır kendimi borçlu hissetmiştim :)
Neyse lafı daha fazla uzatmayayım filme geçelim :)


Filme zaten bir beklenti içinde gitmemiştim,Şafak Sezer'i çok olmasa da severim,fakat Arzu Yanardağ için aynı şeyi söyleyemeyeceğim kendilerini hiç sevmem:)
Neyse film ilk yarının yarısında vasattı...
O kadar basit,sıradan ve saçma geldi ki hiç beğenmedim.

Sürekli alışveriş yapan karısı,kayınvalidesi ve pintiliklerini sürekli gösteren babası ve kayınpederi arasında kendisini rahat hissetmeyen emlak danışmanlığı yapıp kazandığı komisyonlarla birikim yapmaya çalışan Özgür'ün hikayesi..

Filmde bir de Özgür'ün assolist sevgilisi Şale var :)Kendisi daha itici olamazdı..

Çapkınlığının bedelini Özgür'e fena halde ödetmeye karar veren Şale'nin kurduğu tuzak sayesinde hayatı birden allak bullak olur..
Sevdiği dostlarının da yardımıyla işlerin içinden çıkmayı ümid etmektedir..

Ama işler sandığından da fazla karışacaktır..

Zaman zaman kahkalarla güldüren film ortalarda iyice form tutuyor ve o tempoda sonunu getiriyor..
Yani filmden çıktığınızda aa kötü bir filmdi tüh keşke gelmeseydik demiyorsunuz...
Güzeldi bee iyi güldük deniyor..
Ama genel olarak bence sinemaya gidip de izlemeye çok fazla gerek olmayan bir film ,dvd si çıkınca evde rahat rahat izlersiniz :)

SONUÇ OLARAK BENİM PUANIM:5

1 yorum:

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea