17 Mart 2011 Perşembe

Loreal -Gençlik Şifresi Gözaltı kremi &Gündüz Kremi

Sürekli bilgisayar başında çalıştığım ve artık gitgide yaşım ilerlediği için böhöööüüü göz çevresi kırışıklıklarım için endişelenmeye başladım..
Henüz kırışmadım ama kırıştıktan sonra bir kıymeti kalmıyor zaten,tedbiri elden bırakmamak lazım!
Kremleri epey inceledim ve son zamanlarda LOREAL-GENÇLİK ŞİFRESİ serisi dikkatimi çekmeye başladı..
Gündüz kremi ve göz altı kreminin birlikte indirimli satıldığı setten önümüzdeki hafta edinmeyi planlıyorum..
Size memnun kalıp kalmadığımı tabii ki bildiricem ..


Kullananınız var mı ?
Varsa o güzel elceğizlerinizle yapacağınız yorumları bekliyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea