26 Eylül 2011 Pazartesi

Son Durak - 5 (FINAL DESTINATION) {Nasıl buldum?}

Eylül serin havaları da beraberinde getirince benim için sinema sezonu resmen açılmış oldu.

Sinemaya sıcak havalarda ve gündüz gitmeyi sevmiyorum her nedense,her ne kadar salonlar klimalı olsa da o tadı alamıyorum . :)

Vizyona yeni girmemesine rağmen hala gösterimde olan SON DURAK-5 den yana kullandım seçimimi .
Sizleri bilmem ama ben Son Durak serisini çok seviyorum, korku -gerilim filmlerini çok sevdiğimi daha önce belirtmiştim sanırım. :)
Ayrıca bu tarz filmlerin 3D olması da tercih sebebimi arttırıyor. :)
En son 3D testere serisinin final filmine gitmiştim ve midem pek fazla kaldırmamıştı.
Bu filmde de aynısı oldu ,gerildim kan ve kazaların ürperticiliğini içim kaldırmadı.

Filmin konusuna gelirsek;

Son filmde de klasik Son Durak serisinin alışılmış konusunun dışına çıkılmamış.
Felaketi önceden sezen kişi bir grup insanla birlikte kazadan kurtulur.
Fakat bu ölümden kaçabileceklerinin göstergesi değildir.
Zincir bozulmuş olsa da felaketten kurtulanlar trajik kazalarla bir bir hayatlarını kaybedeceklerdir.

Bunu engellemenin tek bir yolu vardır: Ölümü kandırmak!

Yaklaşık 2 saat süren filmde hemen hemen gerilim hiç eksik olmuyor,özellikle 2.yarı da tavan yapıyor.
Dediğim gibi kazalar ve kan sizi çok fazla etkileyecekse tercih etmeyin ama zaten Son Durak serisini bilenler bunlara hazırlıklı olacaktır.
*
Sonuç olarak eğer hala izlemediyseniz ve bulunduğunuz şehirdeki salonlarda hala gösterimdeyse izlemeniz gereken filmlerden diye düşünüyorum ve ben
9
veriyorum.

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea