7 Mayıs 2012 Pazartesi

Çatı Katı (Loft) - {Nasıl Buldum?}

Herkese kocaman merhaba :*
Yoğun ve yorucu bir h.sonundan sonra haftaya sendromsuz başlamışsınızdır umarım?
Sizlere haftanın ilk gününde bir nasıl buldum postu getirdim.
Güzel haftalar olsun ..
*
  • ÇATI KATI (LOFT)

Hepsi evli beş yakın arkadaş beraber bir çatı katı kiralarlar.

Metresleriyle beraber güzel vakit geçiren bu beş erkek için her şey yolunda gitmektedir.
Ta ki sabah uyandıklarında tanımadıkları bir kadının cansız bedenini dairelerinde bulana kadar.


Beş arkadaşın içini bir şüphe kemirmeye başlar. Dairenin yalnızca beş anahtarı vardır. Her biri bir diğerinden şüphelenmeye başlayan arkadaşlar, aslında birbirlerini düşündükleri kadar iyi tanımadıklarını keşfedeceklerdir

Sonu sürprizli filmleri çok sevdiğimden sizlere daha önce bahsetmiştim,bu film de işte onlardan biri .
Düşünüp kafa patlattığınız filmlerden ve sonu gerçekten sürpriz!
Filmin tek eksisi cinsellik unsurlarının epey fazla olmasıydı(!)

Onun dışında beğendiğim bir filmdi.
Puana gelirsek de ben bu film için ;
7
puan veriyorum..

*
Sevgilerimle . .

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea