9 Mayıs 2012 Çarşamba

{Düğün Dosyası} Cem - Makarna Tenceresi

Hello !
Sizlere 3 koca haftadır {Düğün Dosyası} kapsamında yazmamışım.
Kendimi çok ayıpladım ,arada uyarsanız ya :)
*
Neyse  lafı fazla dolambaçlı yollara sokmadan konuya gireyim:)
Bugün sizlere Makarna Tenceresi 'nden bahsetmek istiyorum.

Makarna sevmeyeniniz yoktur sanırım :)
Ben bayılırım hele şöyle bol soslu olursa mmmhhh :)
Severiz severiz de bide şu süzme olayı olmasa,makarnalar düşer,alırız elimiz yanar falan dimi? :)
İşte Cem'in bu ürünü tüm bunların önüne geçiyor. :)

Görür görmez bayıldım ve aldım,memnun kalacağımı düşünüyorum.
Eğer siz de benim gibi düşünenlerdenseniz;
 ürünün güncel fiyatı ;35.00 tl

*
Devam edecek ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea