14 Mayıs 2012 Pazartesi

Son Havadisler

Herkese merhaba.
Yeni bir haftaya yine bulutlu başladık,geçtiğimiz hafta sırf kapalıydı ,bu hafta da böyle geçeceğe benzer.(Ben demiyorum dmi söylüyor!)

Tabii havada biraz olsun bulut demek ,nem demek benim astımımın tutması demek oluyor ,ki ben bu durumdan nefret ediyorum.Bu sene polenlerden ve rutubetten ne kadar çok çektim ,artık yeter! :(

Tüm bunların yanı sıra daha 9koca ay var ho ho hooo diye large şekilde ortalarda salınan ben artık ciddi boyutta stres yapmaya başladım.(3buçuk ay kaldı !3 buçuk!)

Sizlere geçtiğimiz havadis raporumda istediğim gelinliği bulamadığımdan ama hala umudumun olduğundan bahsetmiştim hatırlıyorsanız, HAYALİMDEKİ GELİNLİĞİ BULDUUUUM ,HATTA DAHA DA FAZLASINI TEK KELİMEYLE RÜYA GİBİ!(Benim olsun benim olsun benim olsun 40kez söyleyelim hadi hep birlikte:p )

Gelinlikçi mayıs sonuna kadar kararını netleştirmezsen ne yazık ki siparişini alamayacağım diye üstü kapalı şekilde beni tehdit etti. :(

Tüm bunların yanında mobilyacı da kararını netleştir diye telefon açtı.Sevgili sevgilim tüm topu bana attı sen seç,sen beğen,senin istediğin olsun.Bir çoğunuzun 'daha ne istiyosun ,nanköööör'  dediğini duyar gibiyim.Ama kazın ayağı öyle değil :( Ben zaten kararsızım ,bir de böyle işler bana kalınca kafayı yiyecek gibi oluyorum.

Hüüüfffffff tamam fazla içinizi kararttım değil mi? Etrafımda evlenecek olanlara 'Stres yapma!Sen stres yapsan da yapmasan da olacak !' diye vaaz veren ben.Şimdi tüm bu söylenenlere kulaklarımı tıkadım,sadece kafamın içindeki seslerle haşır neşirim.Sanırım kural bu.Stressiz olmuyor.
Umarım bir sonraki yazımda mobilyalarımı seçtim,gelinliğim dikiliyor,yuppie yuppie yuppie diyerek güzel haberler verir ,şımarırım. :)

Şimdilik bende son durumlar bunlar..
Sevgilerimle . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea