17 Mayıs 2012 Perşembe

{Düğün Dosyası} Arzum AR-220 Piatto - Tost/Izgara Makinası

Hellov!
Ben geldiiim, {Düğün Dosyası} 'nı özlediniz mi ?
O halde hemen konuya geçelim :)
Bugün bahsedeceğim ürün ;
  • Arzum AR-220 Piatto Izgara Ve Tost Makinası

Kahvaltıların süsü,lezzetli atıştırmalık,akşam yemeği ikamesi olan tostu sevmeyen var mııı ?
-Ben bayılırım.
Tost makinam yok,yakınmalarını duyan cici arkadaşım GAMZE tost makinan benden diyerek bana bu cici mi cici tost makinasını almııış.:)
Ben görünüşünü şeklini şemalini çok sevdim özellikleri de mükemmel;
700 W
 2 Adet Tost Yapabilme İmkanı
 Çıkarılabilir, Bulaşık Makinesinde Yıkanabilir, Yapışmaz Isıtıcı Plakalar
 Termostat Ve İkaz Işığı
 Isıya Dayanıklı Tutma Sapı
 Kilitleme Mandalı
 Dik Konumda Muhafaza İmkanı
 Kablo Sarma Bölümü

.
Ben bu tost makinasıyla çoook lezzetli tostlar yapıcam,dostlarla keyifle yenecek .
Az kaldı :)

*
Devam edecek..

Dip Not:Can kuş GAMZE'ye huzurlarınızda bir kez daha teşekkür etmek istiyorum,beni çoook mutlu etti ^.^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea