25 Haziran 2012 Pazartesi

Gelişmeler ..Havadisler ..Araya bir de 'İYİ Kİ DOĞDUUUM'

Hellooo !
Yaş aldı başını gidiyor, 25 oldum :)
İyi ki doğdum,iyi ki sevenlerim var (!)
Bu sene d.günümü 8gün önceden kutlayan oldu,4gün  önceden,3gün önceden oldu da oldu yani :)
İnsan seviyorsa,değer veriyorsa göstermeli,hissettirmeli.İş işten geçtikten sonra adım atmak bana hiçbir şey ifade etmiyor.Bunu da dip not yazayım ,rahatlayayım. :)
Bu sene d.günüm pazara gelince sanki 3günlük kutlama havası oldu.
Cumartesi akşamı bir parça heyecan ve gezinti, pazar günü hiç hesapta yokken Çınarcık gezmesi tamamen sürpriz oldu .Çooook da iyi oldu.Öyle ihtiyacım varmış ki huzura..
Gece geç gelip bugün perişan halde kalktım ama içtim kahvemi dipçik gibi oldum :)
İş yerindeki canikolar da hiiiiç beklemiyorken bi 'iyi ki doğduuuuun' üflemesi daha gerçekleştirdiler çoook mutlu oldum .:)
Minnoş dostlarım da telefonla,msjla yanımda olup beni duygulandırdılar .(Bu sene aşırı duygusal haldeyim resmen duygusal dudu oldum çıktım!)
Gece yatağıma yattığımda tekrar tekrar şükrettim sahip olduğum bu güzel insanlar için,annem için,sevgilim için.İYİ Kİ VARLAR!
Minnoş Müge bana bu güzelliği layık görmüş Allah'ım ben bunu yer yutar ,severken öldürürüm.Gözlerinde beni görmüş Cansu'nun olmalı demiş!

Adını da ikimizin birbirimize hitabı olan MİNNOŞ koyduk .İkimizin pisisi buu :)
*
Bu kadar iyi ki doğdum yazısı yeter biraz da son günlerde yaptıklarımdan bahsedeyim :)
Koştururken yemek yemeyi unutmaya başladım artık demek ki tehlike çanları çalıyor!
10 hafta kalmış 10!
Daha ev bul,eşyalar gelsin,yerleşsin tonla iş var.UFUUUU!
Neyse moralimi bozmak istemiyorum hepsi yoluna girer inş.
Bu arada ilk gelinlik provama gittim üstüme neredeyse 100tane iğne taktılar nefes aldıkça iğne kırdım meheh :D
2.prova temmuz 25'de yavaş yavaş şekillenecek artık .:)
Yalnız bu sıcak havaları görünce iyi ki düğünü eylülde yapıyoruz diyorum.
O gelinlik içinde nefes almak bile zorken bir de terlemek hiç sevimli değil.
*
Benden şimdilik bu kadar artık çok sık yazamıyorum farkındayım ama idare edin beni. :(
Bir de şans dileyin.
*
Öpücükler ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea