23 Ocak 2012 Pazartesi

39. Dosya (Case 39 ) - {Nasıl Buldum?}

Geçen hafta sizlere NE İZLEDİM ?  bölümünü ihmal ettiğimden bahsetmiştim,telafi etmek için bu konuda bol bol post girmeye niyetliyim.
*
Bu hafta evde ne zamandır dvdler arasında olan ama ancak izleme fırsatı bulabildiğim bir filmi tanıtmak istiyorum sizlere :

CASE 39 - (39.DOSYA)

Gizem, Psikolojik, Gerilim ve Korku türündeki bu filmin konusunda Aile hizmetleri dairesi memuru Emily, pek çok şey görmüş geçirmiş olduğunu düşündüğü sırada, on yaşındaki Lilith, onun en yeni ve en gizemli vakası haline gelir.
Lillith’in gizemli ve sır dolu ailesi tek çocuklarına zarar vermeye çalışmışlardır. Emily hiç yapmadığı bir şeyi yapar ve Lillith’i evlatlık gideceği bir aile bulunana kadar yanına alır.
Ne var ki masum görünüşlü Lillith’in eve yerleşmesiyle evde herşey bir anda değişir.
Bir gecede ebeveyn olmanın o kadar da kolay olmadığını anlayan Emily Jenkins Lillith’in bilinmeyen etkisiyle bilinç altındaki korkularının su yüzüne çıkmasıyla şok olur.
Üstelik Lillith etrafındakilerinin hayatına da korku salmaktadır..
Eğer siz de benim gibi psikolojik gerilimlerden hoşlanıyorsanız bu filmi de seveceğinize eminim.
*
'Hep mi güzel filmlere denk geliyorsun,hep isabetli seçimler mi yapıyorsun?' diye düşünenleriniz varsa eğer,benim de sizlere cevabım var :)
Geçen hafta öyle bir filme denk geldim ki ; tam bir vakit kaybı önümüzdeki hafta sizlerle paylaşacağım,beklemede kalın..

*
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea