25 Ocak 2012 Çarşamba

{Düğün Dosyası} Bosch Air Clean - Elektrik Süpürgesi


Bugün sizlere elektrik süpürgesi konusundaki seçimimden bahsetmek istiyorum.
Daha önce de belirttiğim gibi evlenen arkadaşlarımdan tavsiye almak olmazsa olmazım :)
Elektrik süpürgesi seçimimde de aldığım cevaplar çoğunluk BOSCH 'dan yanaydı..
Ben de koşturmalarıma her zaman ki gibi şeker kamışım sinem'i de kattım ve birlikte süpürge karşılaştırmalarına başladık :)
Günün sonundaysa bu ürünün lacivertinde karar kıldık.
*
Ürün temel özelliklerine gelince;
Air Clean Aktif filtreleme sistemi ,Hayvan kılı, tüyü gibi inatçı tüyleri çeken süpürme aksesuarı, AirSafe ve AirFlow sistemi,2200 w.

olan ürünün güncel fiyatı; 452.00 tl ..
Detaylı bilgi için buraya !

*
Devam edecek..

2 yorum:

  1. beni de kattığın için teşekkürler, süper seçim olduuuu :))

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ederim tatlişkom ,sayendeee :))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea