5 Ocak 2012 Perşembe

Soru-Cevap {2011'in iyi ve kötüleri}

Sinem'i wishlist 'de bloguma konuk etmiştim bunu sık sık tekrarlayacağımı da belirtmiştim wishlist postuna tekrar göz gezdirmek isteyenler buraya tık tık. :)

*
Bu kez de Sinem'e göre 2011'in iyi ve kötüleri neler? sizlerle paylaşmak istedim,sağolsun canım dostum beni bu kez de kırmadı ,ben sordum sinem sabırla cevapladı.
Bakalım Sinem bu yıl neleri sevmiş /sevmemiş ?

*2011'in en iyi filmi?,
-Aşk tesadüfleri sever.
*En iyi dizi ?
-Kuzey&Güney
*En iyi kadın oyuncu?
-Beren Saat.
*En iyi erkek oyuncu?
-Kıvanç Tatlıtuğ.
*En iyi tv kanalı?
-Türkmax
*En iyi radyo istasyonu?
-Best fm
*En iyi dj?
-Hüseyin Karadayı
*En iyi tv programı?
-Herşey Tadında
*En iyi haber programı?
-Genç Bakış
*En iyi soundtrack?
-Tnk - Yine yazı bekleriz.
*En iyi şarkı?
-Sıla-Kafa
*En iyi bayan vokal?
-Sıla
*En iyi erkek vokal?
-Gökhan Türkmen
*En iyi grup?
-Model
*En iyi gazete?
-Sabah
*Favori yemeğin?
-Mantarlı tavuk sote.
*Favori içeceğin?
-Limonlu yeşil çay.
*En iyi kitap?
-Gülse Birsel-Yazlık
*Birbirine en yakışan çift?
-Gökçe Bahadır- Ali Sunal
*En iyi kozmetik markası?
-Maybelline
*Favori aksesuarın?
-Üzerinde eşimin ve benim baş harfimizin olduğu tektaş yüzüğüm.
*En iyi web site?
-Seninki , yani http://cansuusaatcilar.blogspot.com/ 
*En iyi blogger?
-Styleboom
*2011'de iyi ki olmuş dediğin birşey?
-Web tasarım öğrenmem

*

Eveet şimdi 2011'in kötülerinde sıra. :)

*2011'in en kötü filmi?
-Alacakaranlık
*En kötü dizi?
-Karadağlar
*En kötü kadın oyuncu?
-Sinem Kobal
*En kötü erkek oyuncu?
-Tolgahan Sayışman
*En kötü tv kanalı?
-Show
*En kötü radyo istasyonu?
-Şampiyon
*En kötü tv programı?
-Tüm izdivaç programları özellikle de flash tv de olan.
*En kötü tv programı?
-Tarihin arka odası
*En kötü şarkı?
-Işın Karaca-Gülüm Benim
*En kötü bayan vokal?
-Nil Özalp
*En kötü erkek vokal?
-Sinan Akçıl
*En kötü grup?
-Hepsi
*En kötü gazete?
-Şok
*Sevmediğin yemek?
-Karnıbahar
*Sevmediğin içecek?
-Siyah çay.
*En kötü kitap?
-Aykut Oğut-Evrenden torpilim var.
*Yapmacık -reklam kokan aşk?
-Demet Akalın&Okan Kurt,
*En kötü kozmetik markası?
-Avon
*En kötü web site?
-http://www.akrepnalan.com/
*Son olarak 2011 'de keşke olmasaydı dediğin bir olay mutlaka vardır nedir ?
-Van depremi.

*Sorularımı  sabırla cevapladığın için çok teşekkür ederim Sinemcim son olarak eklemek istediğin birşey varsa sözü sana bırakıyorum.
-Beni konuk ettiğin için sana teşekkür ederim ve klasikleşen sağlık huzur mutluluk para dileklrimi belirtir
bide başarmak yapmak istediklerimiz yapabileliiim diyerek sözümü bitiriyorum. :)




********************

Biz böyle bir soru-cevap postu hazırladık sizlere  bakalım beğenecek misiniz?

2 yorum:

  1. can dostu sorar da hiç kırılır mıı? .))

    YanıtlaSil
  2. canım şeker kamışım,hiç kıyamaz,kıramaz ki can dostunu!
    birlikte daha güzel işlere imza atıcaz bekle :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea