20 Aralık 2011 Salı

Wishlist - 2012 ♥♥

Eveeet 2012'ye sayılı günler kaldığına göre ben de sizlere bir wishlist yapmalıyım diye düşündüm .
Ayrıca bu post'da bir de bonus var biricik şeker kamışım da benim için wishlist'ini sizlerle paylaşmayı uygun gördü.

*
Aslında bu liste uzaaaar gider,isteklerin sonu yok.Ama sınırlayabildiğimiz kadarıyla bakalım 2012 'den ben ve Sinem neler bekliyoruz?

*


  • İlk dileğim annemin hep benimle olması,sağlıklı olması,yüzünün heeep gülmesi.Eğer illa ki ağlarsa onun da mutluluktan,gururdan olması.
    Onun gözlerindeki bir damla yaşa dayanamam ki ben.Allah bana onun eksikliğini,yokluğunu göstermesin,hissettirmesin.
  • Küçükken gelinliğin nasıl olsun dediklerinde ,bir döneyim herkes düşsün dermişim :) büyüdüm gene değişmedim.Ebru Akel'in mükemmel taşıdığı bu kabarık,asil gelinlik benim olsun istiyorum.♥♥
  • Sevgilimle yıllar geçse bile kaybolmayan heyecanımız,evlendiğimizde de kaybolmasın.Birlikte hep ilk günkü gibi heyecanlı,kıpır kıpır olalım.♥
  • Aslında bu dilek de bir öncekiyle aynı kapıya çıkıyor.:)Hem sevgili,hem eş,hem arkadaş,hem yoldaş olalım birbirimize.Ama bunların yanında hep sevelim birbirimizi.♥
  • Audi =kalite =asalet=hız birde bunların yanına sportback hem de beyaz mmhh daha ne denir ki?Eğer beyaz olmazsa kırmızı da kabulüm boş geçmeyelim lütfen :p
  • Bu sene planların içinde evlilik olunca doğal olarak dileklerde evlilik teması büyük yer tutuyor.Tasarımlarına bayıldığım Sanemiko'nun babetlerini en özel günümde benimle olmasını istiyorum♥♥ herkesin dibi düşecek :p
  • Sesine,şarkılarına aşık olduğum adam♥,sevgilinin kıskançlık sebebi :), sesin ruhuma terapi ,gözlerin yüzüme gülümseme sebebi :) şarkıların hep benimle olsun.GÖKHAN TÜRKMEN♥
  • Yaz günlerini sevsem de kışın tadı da ayrı ama dışarıda lapa lapa kar,yanında usul usul yanan şömine..mumlar..rahat koltuklar ..bir doz da romantiklik olmazsa olmazım .:) ♥
  • Memleketim İstanbul'un bana göre en güzel köşesi. Burayı bu sene çoookk kapsamlı gezmek istiyorum
  • Bazen insanın yalnız kalmaya ihtiyacı mutlaka oluyor.Eğer benim de ihtiyacım olursa işte ben bunu böylesi güzel bir ortamda yapmak istiyorum.4duvar arasında değil :)
  • Bodrum Bodrum..Taşına toprağına,denizine,domatesine,havasına,dondurmasına,aşık olduğum Bodrum♥.Bu sene tekrar buluşmak dileğiyle..
  • Ahh pari parii :D kim istemez ki Paris'e gitsin?alışveriş yapsın..gezsin..Belki o atmosferden etkilenip tekrar evlenme teklifi alırım ♥:) Bir daha ♥evet♥ derim bence süper olur :D
  • Minik bir kedim olsa onu sıksam sıksam sevsem süslesem:)   Kedi sevmeyen bir anne yanında hayatımda bir de kedi sevmeyen sevgili olunca bu hayalim doğal olarak en son sırayı alıyor. :/ ama benim hala umudum var.. :)
-
Bakalım blogumun konuğu Sinem'in 2012'den beklentileri neler kendi cümleleriyle öğrenelim:

Merhaba, işte twitter'da da belirttiğim gibi 2012 wishlist'im detaylı bir şekilde karşınızdaaa:)
Bunlar gerçekleşse daha ne isterim ki:p 2012 çok değil, sadece 13 tane dilekcik istedim senden:p
  • 2012'de de böylee birlikte kocaman bir aile olalııım
  • Aşk Mutluluk,Neşe :) Başarı,Sağlık 2012'de de bizimle olsuun!
  • 12 Aralık'da askere gönderdiğimİz biricik abimiz, askerliğini bitirip de hemen dönsün :(
  • Kursumu da bitirdim, şöyle güzel güzel bir sürü web siteler yapmayı başarabileyim :))
  • Kısmet by Milka'nın "melek kanadı kolyesi" benimle olsuun, beni korusun ^.^
  • Bywonderland momiji poppet da benim olsun kii, iki karpuz sevdalısı artık buluşsun :p
  • Sanemiko'nun eeyore babetleri benim için yapılmış olmalııı! ee o zaman benim olsunlarr ;)
  • Zerger by nesrin dugan'ın Good Luck & Bad Luck koleksiyonundaki "4 yaprak yonca yüzük" benim ol ve bana şans getirr!
  • Styleboom'dan özendiğim:P hatta 2012 daha olmadan styleboom'un yeni yıl dileğinin gerçekleştiği "Lumix", hemen değil 2012'de olsa olur ama benim de ol lüütfen!!
  • Bana göre şöyle mini minicik, evet tam da mini cooper gibi bir araba :) çok mütevaziyimdir :p
  • Huzur huzur huzur! olmadan olmazz!
  • Ahh venedik :) 2012'de belki de beni çağırıyosundurr artık :)
  • öyle romantik bir ortamda tocayla tatiil :$
-
Ve mutlu soon :)  herkesin dileklerinin gerçekleşmeyi dileğiyle :):):)
2013 wishlist'in de görüşmek üzeree :)
Tabi kii beni blog'una konuk eden "cansu saatçılar" dostuma çoook teşekkürler, o da hep benimle olsuuun!

*
Sinem'e blogumda benimle olmayı kabul ettiği ve benimle alakalı güzel dilekleri için çook teşekkür ediyorum postuma bu şarkıyla son veriyorum ,sizce de yazıya uygun değil mi ? :p

Dipnot:Yeni yıl hepimize gönlümüzden geçen ne varsa versin,başta sağlık,mutluluk,huzur ve daha istediğimiz ne varsa hepsi bizim olsuun .




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea