22 Aralık 2011 Perşembe

{Düğün Dosyası } Tefal - Clipso Control 6lt Düdüklü Tencere

Merhabalaar yeni bir ürünle sizlerleyim. :)
Bu tencereyi alıp almama konusunda çok düşündüm.
'Düdüklü tencereye gerçekten gerek var mı?'
diye düşünenlerdendim.
Düdüklü tencereyi ben kendi adıma tek bir neden için aldım(!)
 Et yemeyen ve kokusuna tahammül edemeyen biri olarak,et ne kadar kısa sürede iyi pişerse benim hassas burnum için o kadar iyi. :)
Birçoğunuza saçma gelebilir biliyorum ama benim için çok önemli bir neden.
*
Düdüklü tencere almaya karar verdikten sonra,onu mu alsam?bunu mu alsam?diye düşünmeden seçimimi Tefal'in tek tuşla kapanıp ,açılma kolaylığı bulunan,üstünde birde sevimli saati olan Clipso Control'den yana kullandım. :)
Güncel fiyatı: 400.00 tl olan ürünün web sitesi için

*
Devam edecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea