15 Aralık 2011 Perşembe

Syoss- Volume lift şampuan


Alışkanlıklarımdan kolay kolay vazgeçen biri değilim,şampuan seçimim uzun zamandır Gliss'ten yanaydı,fakat arkadaşlarımdan aldığım duyumlar sonucu çok ince telli olan saçlarıma Syoss volume serisinin şampuanının iyi geleceğini düşünmeye başladım.
*

İçinde % 0 silikon olan bu ürünün ambalajında saçlara hacim verdiği,saçı ağırlaştırmadan bakım yaptığı yazıyor.
Henüz 1 kez kullandığım için şuan yorum yapmak için erken , zamanla aldığım sonucu sizlerle paylaşacağım.
*
İçinizden Syoss'un ürünlerini kullanan var mı ?
Memnun musunuz?

2 yorum:

  1. Güzel bilgiler için teşekkürler. Evet bende kullandım bazı ürünlerini. Ama kolay bulunmuyor.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili sema,
    takibin ve yorumun için ben teşekkür ederim.
    Şampuan kullanalı yaklaşık 2ay oluyor ve gerçekten çok memnunum önümüzdeki günlerde bununla alakalı bir post yapmam gerektiğini hatırlattı bana yorumun :)
    Genelde bütün market ve parfümerilerde bulunabiliyor ben sıkıntı yaşamıyorum ulaşmakta.

    -sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea