26 Ocak 2012 Perşembe

Kozmetik Alışverişim {Gözüme takılanlar}

Merhabalar h.sonuna yaklaşırken sizlere konu dışı bir post yapayım dedim.Kozmetik alışverişi yapmayı bir başka seviyorum her ay ufak tefek eksiklerim mutlaka oluyor.

İşte Ocak ayı kozmetik sepetimdekiler;

  1. Dove Deodorant : Önceleri Nivea'nın ürününü kullanıyordum,tavsiye üzerine ben de Dove deneyeyim dedim ve sonuç Mükemmel ! Gün boyu öyle temiz kokuyorsunuz ki memnun kalmamak mümkün değil,benim gibi koku takıntınız varsa bu ürünü deneyin derim.Siyahlarda beyaz iz bırakmaması ürünün diğer bir artısı.
  2. Flormar Oje Kurutucu Sprey: Beni tanıyanlar bilir,ojesiz pek fazla duramıyorum haftada 2gün anca:) , ojeyi sürmesi,çıkarması değil de kurumasını beklemek benim için çoook sıkıcı,bu ürünle tesadüfen tanıştım,ojenizi sürdükten 1dk sonra tırnaklarınıza püskürtüp 1dk geçmesini bekliyorsunuz ve sonuç:kurumuş,parlak,özellikle de çarşaf izi olmayan tırnaklar :) Ürünün ekonomik fiyatı ve mandalina gibi kokması da artılarından. :)
  3. Palmolive Aroma Therapy Duş Jeli (Happyful) : Koku takıntım yüzünden duş jelleri,çeşit çeşit kremler,peelinglerle dolu banyo .Palmolive'in duş jellerini pek beğenirim,bu çeşidini de ilk kez denedim ve bayıldım bayıldım,çok kalıcı bir kokusu yok ama duş anında içinizi ferahcacık yapıyor :)
  4. İpek Pamuk : Kendimi bildim bileli kullandığım marka :) Değişime hayır :)
  5. Flormar Oje: Rengine ilk bakışta vurulup aldığım ama henüz denemenin kısmet olmadığı ojem,bu hafta sürerim belki de :) <Numarasını unuttum :)>
  6. Loreal Göz&Dudak Makyajı Temizleyici : Göz makyajı temizeme için Maybelline'i kullandığımdan burada bahsetmiştim sizlere,Loreal standındaki kız bu ürünü tanıtıyordu ve denemekte fayda var deyip attım sepete,henüz başlamadım maybelline çok az kaldı bitirip öyle geçmeyi düşünüyorum.
  7. Gliss - Sıvı Saç Kremi : İşte benim vazgeçilmezim , kendisinden ne kadar memnun olduğumu burada yazmıştım , tek eksisi kokusunu beğenmiyorum demiştim ama onun da çözümünü buldum! Çeşidini değiştirip içinde 7besleyici bakım yağı olanını kullanmaya başladım.Kokusu mü-kem-meeelll sakız gibi kokuyor. :)
*
Benim bu ay kozmetik sepetime bunlar düşmüş ,önümüzdeki ay yeni ürünlerle buradayım. :)


Not:Görsel için Sinem Akdağ'a teşekkürler.:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea