11 Ocak 2012 Çarşamba

{Düğün Dosyası} Tefal - Actifry

Aranızda benim gibi kızartma canavarları varsa bu yazıyı özellikle sizlere yazmış olayım . :)
Kızartmanın lezzetinden şüphe edeniniz yoktur herhalde ama  kokusu,temizlemesi ve en önemlisi kalorileri koşa koşa bize çağırması maalesef kendisine temkinli yaklaşmamızın baş nedenleri.

*
Ben fritöz seçimimle sanırım bu dertlerin hepsini diskalifiye etmiş bulunmaktayım.
Sadece 1kaşık yağ ile 1kg patatesi lezzetinden birşey kaybetmeden çıtır çıtır kızartan(tecrübeyle sabit,denendi),koku problemi olmayan,tüm parçaları bulaşık makinesinde yıkanabilen ACTIFRY benim için biçilmiş kaftan oldu. :)

*
Ürünle birlikte gelen yemek kitabıyla neler neler yapabileceğinizi görünce şaşıracaksınız,kestane bile yapıyor ACTIFRY!
Ben bu cici ürünü çooook sevdim.

Sizde edinmek isterseniz ürünün indirimli fiyatı ; 399.00 tl
Ürün hakkında detaylı bilgi içinse buraya tık tık :)


*
Devam edecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea