16 Nisan 2012 Pazartesi

Çelik Yumruklar - {Nasıl Buldum ?}

Herkese merhabaa :)
Sizi bilmem ama ben haftaya öyle yorgun başladım ki daha şimdiden h.sonunu iple çekiyorum :(
Ama herşeye rağmen sizlere yeni post getirdim. :)
*
Geçtiğimiz hafta arkadaşlarla ne yapsak ne yapsak derken Çelik Yumruklar filminin dvdsi denk geldi ve izlemeye koyulduk.


Filmde Hugh Jackman, 2,5 metre boyunda 900 kiloluk robotların ringlere çıkmasıyla ünvan kazanma şansını kaybeden dövüşçü Charlie’yi canlandırıyor.


Artık küçük çaplı bir organizatör olan Charlie, bir yer altı boks ringi için hurda metalden kalitesiz robotlar yaparak geçimini sağlamaktadır.


Charlie dibe vurunca, oğlu Max’le yarışacak bir yarışmacı yapıp eğitmek için birlik olur.


Charlie ve Max, geri dönmek için son bir şans daha elde etmişlerdir . .

*Trans Formers tadında zannettiğim filmin başlarında biraz ilgisizdim,sonrasındaysa öyle bir sardı ki :)



Puanıma gelecek olursak bana göre  filmin izlenebilitesi 6 :)

*
Sevgilerimle ..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea