5 Nisan 2012 Perşembe

Syoss - Volume Lift Şampuan {Nasıl Buldum?}

Merhaba :)
Bu kez sizlere yaklaşık 6aydır kullandığım şampuan hakkındaki görüşlerimi yazmak istiyorum.
Daha önce alışkanlıklarımdan kolay vazgeçemediğimi ama aldığım olumlu yorumlar sayesinde uzun süredir kullandığım gliss'i değiştirip syoss kullanmaya başladığımdan sizlere burada bahsetmiştim.
*
Şampuanın içinde %0 silikon olduğundan saçları çabuk yağlandırmaması ve hacim vermesi tercih sebebim olmuştu,kullandığım ilk aylarda da aldığım sonuçtan oldukça memnundum. (-dum) diyorum ,çünkü artık aynı faydayı görmemeyi başladım,saçlarım kırıkları oldukça gösterir oldu .(Meğer slikon saçı ne kadar güzel gösteren birşeymiş:),birçok kusuru örtüp ,saçın pırıl pırıl gözükmesini sağlıyormuş.)
Ayrıca artık ilk günlerdeki hacim de kalmadı!
*
Şişenin dibinde az bir şampuan kaldı bunu da bitirince tekrar göz bebeğim gliss'e dönücem :)
*
Elveda Syoss ! :)

2 yorum:

  1. bugün yarın şampuanımla ilgili post yazacaktım ki senin postunu gördüm, Cansucum gerçi ben dökülme problemine karşı ürünler kullanıyorum ama yine de belki dikkatini çeker senin de... bugün yarın yazacağım ilk fırsatta :)

    YanıtlaSil
  2. Tam denk gelmiş o zaman desene :)
    Merakla bekliyorum cnm ;)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea