18 Nisan 2012 Çarşamba

Son Havadisler


Hello ,
Nasıl bir hava var bugün!Kapalı mı kapalı kasvetli bir sabaha uyandık şimdi de feci bir fırtına var! Yaş oldu 24 hala şimşekten,fırtınadan korkuyorum var mı böyle birşey?

Nisan ayının da sonuna yaklaşınca benim paçalar yavaş yavaş tutuşmaya başladı.Annem sağolsun! 'Sen hala otur eylül geliyo,iki ayağımız bir pabuca girecek! ' dediği için.Ben de artık telaş sahibiyim!Yuppie!

Hafta sonu o mobilyacı senin,bu mobilyacı benim tam 8buçuk saat dolandık.İlk başlarda 'meheh çok güzel,çok zevkli ' diye ortalıkta salınan ben saatler ilerledikçe,mağaza mağaza dolaşmaktan,o koltuğa otur,bu mobilyayı okşa derken bir de üstüne spotlar ve topuklu ayakkabının vermiş olduğu ızdırapla günüm eziyet ve boş bakışlarla nihayet son buldu.(Allah'ım ne zor şeymiş!)

Gerçi şirketten kızlar (şirkette bu sene 5düğünümüz var muhabbetlerin türünü siz tahmin edin artık:p) 1günde mobilyanın ana şeklini kafama oturtmanın büyük bir başarı olduğunu söylese de ben şüpheci yaklaşıyorum duruma!(Bu kadar çabuk seçtiysek kesin bir iş var yok yok kesin var modundayım.)

İşte böyle son havadisler bunlar.Aa bir de unutmadan #diyetgunlugu hala devam ediyor 1kg vermişim :)
Bir de özgecan'ın tavsiyesiyle sandaloz sakızı diye birşey aldık aktardan ona başladık kilo vermeye acaip yardımcıymış hadi bakalım:)

Kredi kartı ekstremin dağ gibi olmasından dolayı fırsat sitelerine girmeme,bakmama,almama konusunda da totem yapmıştım.Bugün 4.gün hala direniyorum.(İradeye gel:p)

İşte böyleee yarın akşam da arkadaşım M*'yle #diyetgunlugu 'ne ufacık bir kaçamak yapıp pizza söylücez  fatmagül izlicez,dedikodunun gözünü çıkarıcaz! :) Nasıl özledimmm! (Arada olur  böyle -MİNİK- kaçamaklar dimi?)


Benden son havadisler bu kadar arada sizlere gene böyle minik minik haberler veririm.
Pizza canavarından sevgiler .. ^.^*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea