6 Ağustos 2012 Pazartesi

Beni Unutma - {Nasıl Buldum?}

Sizlere son günlerde türlü sebeplerden yazamıyorum ama araya soğukluk sokmama kararındayım.
Uzun zamandır şöyle rahat rahat film izleyemiyorum-kitap okuyamıyorum ne yazık ki.
Pazar günü evde dinlenmecedeyken turk max 'da izlemek istediğim bir film olan 'Beni Unutma' ya denk geldim ve hemen izlemeye koyuldum ,nasıl mı buldum ?


BENİ UNUTMA


Olcay iş hayatında oldukça başarılı, genç, bekâr ve güzel bir kadındır. 
Ciddi bir ilişki yaşadığını düşündüğü sevgilisi Hakan’ın kendisini aldattığını acı bir şekilde öğrendiğinin ertesi günü Sinan’la tanışır.


 Olcay’ın ilişkisinin bittiği gün Sinan da verdiği ani bir kararla nişanlısı Ebru ile evlenmekten vazgeçer.


Her şey mükemmel gitmektedir,


ta ki Olcay'ın hastalığından kaynaklanan bazı davranış bozuklukları ortaya çıkana kadar..




******
Son günlerde yaşadıklarım düşünülürse filmden çok çok daha fazla etkilendiğimi söyleyebilirim.
İçiniz parça parça olsa da fırsatını bulursanız mutlaka izlenmeli diye düşünüyorum.


***
Sevgilerimle ..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea