8 Ağustos 2012 Çarşamba

{Düğün Dosyası} Bernardo - Points Sofra Seti

Selam canikolar ,
{Düğün Dosyası} 'dan merhaba :) 
Yok o yok bu derken tabak çanaktan bahsetmeye pek vakit bulamamışım,gerçi yemek takımımdan bahsettim sizlere ama günlük yemek takımım var ki çook beğenerek aldığım.
Görsel bulamıyordum , geçen gün mail kutuma tam da benim cicilerimin indirim haberi düşünce,ben de bunu değerlendirip bir post çıkarayım dedim. :)

 
60 parça olan sofra setinin içinde;
  • 24 Parça Porselen Yemek Takımı
  • 24 Parça Çatal-Kaşık-Bıçak Seti
  • 6 Adet Amerikan Servis
  • 6 Adet Su Bardağı 
bulunmakta.

Bu şirin mi şirin set kampanya sebebiyle 325.00 tl 'ye sizin olabilir ..


*
Devam edecek .. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea