19 Kasım 2012 Pazartesi

Dedemin İnsanları - {Nasıl Buldum?}

Selam :)
Pazartesiniz nasıl geçiyor?
Sendromlu,sendromsuz,yoğun ,yorgun ??
Ben hareketli bir hafta sonundan sonra haftaya oldukça yorgun başladım.
Siz de benim gibiyseniz; sizlere elinize kahvenizi alıp,ayaklarınızı uzatıp rahatça izleyebileceğiniz bir film önerisinde bulunmak istiyorum.

DEDEMİN İNSANLARI


"Dedemin İnsanları", küçük bir kasabada yaşayan on yaşında bir çocuk ve dedesi aracılığıyla, bir ailenin ve bir ülkenin geçirdiği büyük değişimi anlatıyor. 


Kalabalık ve sıcak Ege insanlarının hikâyesini izlerken, mübadeleye, öteki olmaya, nereye gidersen git bir yere ait olamamaya, iki yakaya, çok sayıdaki azınlığa, ihtilallere bir defa daha, ama bu kez farklı bir yerden bakmayı ve düşünmeyi sağlıyor.



Bu filmi geçen sene vizyona girmesine ve çok izlemek istememe rağmen tv'de yayınlanmasıyla ancak izleme fırsatı bulabildim.
Bendeki DEDE modelinin önemini beni takip edenler bilir,o yüzden ben bu filmde çok şey buldum çoook.


Zaten ÇAĞAN IRMAK denildiğinde sizleri mükemmel bir senaryo ve ustalarla dolu şahane bir oyuncu kadrosunun beklediğini tahmin edersiniz.


Zaman zaman göz yaşlarınıza hakim olamadığınız,zaman zamansa kahkaha attığınız,hayatın içinden sıcacık bir film izlemek isterseniz ve benim gibi hala izle-ye-meyenlerdenseniz;DEDEMİN İNSANLARI mükemmel bir seçim olacaktır.


*
Benim film için puanıma gelirsek;

10


-
Herkese iyi haftalar .. :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea