5 Kasım 2012 Pazartesi

Metrodan Kaçış - {Nasıl Buldum?}

Herkese merhaba!
Haftaya oldukça güzel bir havayla başladık,hal böyle olunca ben de sizlere bir NE İZLEDİM? postu getirdim.
*
Bu hafta evde dvdlerle boğuşurken uzun zamandır gözüme takılan bir film olan METRODAN KAÇIŞ filminde karar kıldık.


“The Taking of Pelham 1 2 3/Metrodan Kaçış”ta, Denzel Washington, sıradan günü cüretkar bir suçla, bir başka deyişle bir metro treninin kaçırılmasıyla kaosa dönüşen, New York şehri metro hareket memuru Garber’ı canlandırıyor


John Travolta ise baştan aşağı silahlı dört kişilik çetenin lideri ve beyni Ryder olarak, bir saat içinde yüklü bir fidye ödenmediği takdirde  yolcuları öldürmekle tehdit eder.


 Ayaklarının altındaki gerilim artarken, Garber, Ryder’ı zekasıyla alt edip rehineleri kurtarabilmek için metro sistemi üzerine engin bilgisinden yararlanır. Ama Garber’ın çözemediği bir muamma vardır: Hırsızlar parayı alsalar bile, nasıl kaçabilirler ki?


JOHN TRAVOLTA ve DENZEL WASHINGTON oyunculuğuyla taçlandırılmış aksiyonu bol,mükemmel bir film izlemek isterseniz; METRODAN KAÇIŞ tam yerinde bir seçim olacaktır.
*
Benim film için puanım ;

10




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea