20 Mayıs 2013 Pazartesi

Instagram günlüğü #1


Herkese merhaba :) 
Açtığım arayı söz verdiğim gibi kapatma niyetine girdim . Ne demişler başlamak başarmanın yarısı ;)
Bu aralar devam ettiremediğim konu başlıklarından vazgeçmiş değilim devamı gelecek ama bugün sizlere diğer blogger arkadaşlarımın yaptığı gibi ' Instagram günlükleri ' kapsamında dosya açayım dedim :) Her Pazartesi bir önceki haftamın nasıl geçtiğini kısa notlarla sizlerle paylaşacağım postların ilkine start verelim bakalım :) Umarım beğenirsiniz ..   

 
Pazartesi günü ilk canlı maç deneyimimi Bursaspor-Eskişehirspor karşılaşmasıyla yaşamış oldum.


Maç bitiminde yorgunluktan bitik bir halde  akşamı sonlandıralım dedik :) 


Evimizi bir çift neşeli ayak bastı ! Öptüm ,ısırdım ,kokladım :) 


Sonunda milka oreo ile tanıştım. Biz birbirimizi çok sevdik :)




Ofis çalışanıysan öğleden sonraları mecbur böyle geçiyor o.O


Yemek yapmayı,güzel sofralar kurmayı çok seviyorum.Bu hafta pideli köfte denedim ,sonuç en az görüntü kadar iyiydi :) 


Cumartesi biricik dostumuz salişimizi nişanlayarak düğün sezonuna start vermiş olduk .. 


Oğlan tarafı aradan çekilince kız kıza pozların ardı arkası kesilmedi :) 

 
Mc Donald's mc flurry lerine bir de toblerone lezzetini eklemiş e kaçırır mıyım hemen denedim çikolata ve dondurma canavarı olan biri olarak sonucu söylememe gerek yok sanırım :) 


Pazar gezmesi olarak bize esti ve sevgilimle Susurluk outletleri bir ziyaret edelim dedik,Susurluk'a kadar gitmişken yörsan tesislerinde muhteşem ayranla birlikte kekikli Susurluk tostu yemeden olmazdı tabi :)


****************

İşte geçtiğimiz hafta benim için böyle bol kalorili ama bir o kadar da keyifli geçmiş,önümüzdeki hafta yeni fotoğraflarla görüşmek üzere .. ;) 

Sevgiler ^.^ 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea