27 Mayıs 2013 Pazartesi

Instagram günlüğü #2

Herkese merhaba Instagram günlüklerinin 2.siyle sizlerleyim.
Bakalım geride kalan haftada neler yapmış,neler paylaşmışım ; 






Sizlere daha önce çileğin kokusunu yemekten daha çok sevdiğimi söylemiştim,işte bu minik çileği kokladım durdum :)




Geçen hafta oldukça kalorili beslendiğimi görünce bu hafta salataya ağırlık verdim :)





İş yerinde canım sıkılınca böyle kareler ortaya çıkıyor 😄




Sağlıklı beslenmeye karar vermiştim .. Taa ki bir koca kase dolusu çikolata bana emanet edilene kadar! (Sonrasında gözüm alerji olup,şişti ) üüüü 




Bu yazıyı çooook beğendim.Ne yazık ki fazlasıyla doğru.




Cumartesi en sevdiklerimle evim şenlendi muffinleri yapması da yemesi de çok zevkli .




En sevdiklerimle 5 çayı 💗




Bir araya gelince fotoğraflarda pek mantık aranmaz :))




Cumartesi akşamı Uludağ Üni. şenliklerinin son günüydü.Bengü var dediler ,gittik 💗




Dileğimi dilediiiimmmm veeee 




Gözden kaybolana dek heyecanla izledim💗




Haftanın son günü tam şanına yakışır türden oldu.




Tirilye şehirden bunalan herkesin gitmesi gereken bir yer.




Deniz,zeytin ağaçları balık ekmek ve tabii ki AŞK hafta sonumu özetleyen kelimelerdi 
💗








*******


 













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea